RedSEO בלוג קידום אתרים*

* = בלוג קידום אתרים למי שלא רוצה ללמוד קידום אתרים
25
אוגוסט
מופיע בקטגוריות: קידום אתרים SEO ותוייג:

מחקר מילות מפתח

ביצוע מחקר מילות מפתח לאתר שלך בדרך הפשוטה ביותר, ובלי לדעת יותר מדי באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל Google Keyword Tool – הממשק החדש.

ביצוע מחקר מילות מפתח מקדים באמצעות כלי זה ייסע לכם בתהליך האופטימיזציה לאתר.

  • הקלידו את הקאפצ'ה המתאימה
  • התקבל המסך הבא בעל השדות:
    "מילה או ביטוי": (בו תקלידו את התחום שבו אתם עוסקים על מנת לקבל רעיונות למילות מפתח). לדוגמא: אתם בעלי חנות פרחים – תקלידו את המילה "פרחים".
    "אתר אינטרנט": לשדה זה יש 2 תפקידים. התפקיד הראשון, למי שיש לו כבר אתר, יכול להקליד את הדומיין (הכתובת המלאה של האתר), וכן, גוגל יספק לו רעיונות למילות מפתח וביטויים שלפי דעתו רלוונטיים לאתר שלו. התפקיד השני – אם ברצונכם לבצע "ריגול תעשייתי" קל של המתחרים שלכם ברשת, ולראות אילו מילות מפתח גוגל מוציאים לנכון שמתאימים לאתרים שלהם, גם זו אופציה.
    "אפשרויות מתקדמות": (חובה חובה להתייחס לאופציה הזו בממשק, ולא להתעלם ממנה, אין לראות בה כהמלצה אלא כחובה!).
    באופציה זו: אתם בוחרים את המדינה בה קהל היעד שלכם נמצא, וכן השפה של קהל היעד שלכם (ניתן לבחור יותר ממדינה אחת ויותר משפה אחת).
    בנוסף יש לכם אפשרויות סינון, כגון: כלול תוכן ספציפי (במידה והאתר שלכם עוסק בנישה למבוגרים בלבד), הצגת נתונים סטטיסטיים עבור אפשרות הצגת תוכן המותאם לסלולרי , הצג תוצאות עבור כל הרעיונות למילות המפתח (בד"כ מומלץ לסמן את האופציה הזו, על מנת לקבל מגוגל את התמונה הכוללת בנוגע לתחום בו אתם עוסקים), סנן – מילות מפתח – יש לכם מספר אפשרויות סינון ע"מ לצמצם את הצגת התוצאות העתידיות: תדירות הופעת מודעה, חיפושים מקומיים חודשיים, חיפושים גלובליים חודשיים, תחרות, מחיר ממוצע משוער לקליק, תדירות חיפוש.
  • טוב אחרי ההסבר הכללי על הממשק שמופיע לפניכם – נקליד את מילת המפתח "פרחים" בשדה של "מילה או ביטוי" נבחר את האפשרות "כל הרעיונות למילות המפתח", נגדיר במדינה את ישראל ואת השפה העברית ונלחץ "חפש".
  • העמודות שיתקבלו:
    תחרות מפרסמים – ייעודי למשיקים קמפיין ממומן בגוגל PPC, מה שכן, בתור מקדם אורגני אתה יכול לקבל את התמונה הכללית .
    נפח חיפוש משוער – כמה פעמים הגולשים הזינו את המילה ולחצו חיפושים.
    נפח חיפוש ממוצע – כמות החיפושים של אותו הביטוי, חלקי 12 חודשים.אפשרויות התאמה לכל מילת מפתח או ביטוי:
    מורחב – בכל הווריאציות של אותה המילה/הביטוי
    הביטוי – משפחת מילים
    הביטוי המדויק – כמו שזה נשמע
  • מה עושים עם כל התוצאות שקיבלנו?
    א. מורידים לטבלת אקסל – באמצעות הכפתור "הורד" שממוקם בצד ימין בראש הטבלה.
    ב. עוברים על הרשימה שנית, ומתחילים למחוק מילים וביטויים לא רלוונטיים לעסק שלך.
    ג. ממיינים את הרשימה לפי א-ב על מנת ליצור מסמך מסודר, וקל לעבודה, בצורה כזו תוכלו לבנות קבוצות מילים מאותה המשפחה, לקבוע איזה ביטוי יופיע בראש האשכול ואלה ביטויים יופיעו מתחתיו. הקביעה תתבצע עפ"י כמויות הגולשים שהתקבלו בתוצאות הניתוח שלנו.
  • בואו נחדד יותר את העניין:
    מילות מפתח וביטויים להם יש כמות חיפושים גבוה – ימוקמו בתפריט הראשי של האתר
    מילות מפתח וביטויים להם יש כמות חיפושים בינונית – יופיעו בכותרות או בעמוד באתר במרחק 2 קליקים מעמוד הבית.
    מילות מפתח וביטויים להם יש כמות חיפושים יחסית נמוכה – ניתן לשלב אותם רק בגוף טקסט של עמוד נחיתה או מאמר.

Facebook comments:

הוספת תגובה