RedSEO בלוג קידום אתרים*

* = בלוג קידום אתרים למי שלא רוצה ללמוד קידום אתרים

דיברנו על צפיפות מילות מפתח בטקסט
(בקצרה: מומלץ לשמור על צפיפות של עד 7% בדף נחיתה אורגני / מאמר).

כיצד מפזרים את מילות המפתח בצורה נכונה מבלי להפוך לספאמרים?

בפסקה הראשונה של העמוד, יש להכיל פעם אחת או פעמיים את מילת המפתח המרכזית אותה אנו מעוניינים לקדם באותו העמוד.

עכשיו, העבודה הרצינית מגיעה לקטע שבו אנחנו מגיעים לגוף הטקסט.
יש לפזר את מילת המפתח לאורך הטקסט בצורה ידידותית לגולש תוך כדי שמירה על הצפיפות הדרושה.
אני לדוגמא תמיד משתדלת בנוסף לביטוי הראשי שאני מקדמת באותו העמוד ללכת "סחור – סחור" מסביב למילה, כלומר לתת לגולש את ההרגשה שהוא לא קורא מאמר על מילה אלא על נושא (כמו שצריך…לא?).

לדוגמא:

ביטוי ראשי לקידום: מוצרי חשמל
סחור – סחור: מיקרוגל, בלנדר, וידאו, קומקום-חשמלי…וכו'

שימו לב!! הגעתם לסוף המאמר?

מקמו את מילת המפתח המרכזית שלכם גם בפסקה הסוגרת את המאמר.
תזכרו שמנועי החיפוש שלנו מבינים רלוונטיות, ולא נימוסים :)

Facebook comments:

הוספת תגובה