RedSEO בלוג קידום אתרים*

* = בלוג קידום אתרים למי שלא רוצה ללמוד קידום אתרים
26
ספטמבר


איך הכל התחיל…

קורס קידום אתריםהסיפור שלי הוא כזה, בתקופה שעוד הייתי עובדת בתור שכירה בסטודיו לעיצוב (למי שמעוניין, הייתי מנהלת מוצר של דיוור ישיר), הייתי במקביל אחראית על אתר אינטרנט בינלאומי, שמטרת האתר הייתה למכור את המוצר און-ליין.

בתפקיד הזה, תחילה, כשלתי, כיוון שלא הייתי מודעת לכל העניין הזה של קידום אתרים באינטרנט (אם בשיטה של פרסום ממומן בגוגל ואם בשיטה של קידום אתר בשיטה האורגנית).

במקביל לנזיפות היומיות שקיבלתי מהבוס (בדיעבד, עכשיו אני מבינה אותו…השקעה של 10,000 + ₪ על הקמת אתר + שכר חודשי שלי, והחזר השקעה של: לא פחות ולא יותר 0 ₪ ), התחלתי לחפור ברשת. נחשפתי לטונות של מידע!! מאמרים,פורומים, בלוגים, אתרים, חברות קידום אתרים בגוגל..בנינו ממש לא היה חסר מידע. אבל – הדבר היווה בעיה רצינית בשבילי..

לא ידעתי מהיכן להתחיל – מה חשוב? איפה אני צריכה לשים דגש? מה האתר שלי באמת צריך? אופטימיזציה (מה זאת החיה הזאת?), מדוע מציינים שיש מספר סוגים של אופטימיזציות? קישורים? הפצת מאמרים? תוכן? (אבל כבר יש לנו תוכן באתר..) מילות מפתח? (מה זה???) כלים?
את כל הדברים האלה צריך לדעת בשביל שהאתר ימכור???ואיך מיישמים?
כאוס אמיתי!!

נכנעתי…הבנתי שהפתרון היחיד בשבילי, זה ללמוד את המקצוע, כי מדובר במקצוע!
מדובר בעולם שלם של מושגים, טכניקות, ואסטרטגיות..התחלתי לחפש מסגרת מסודרת….

אז בניגוד להיום, בזמנו נתקלתי רק בשלושה מקומות שלימדו את הקורס שנקרא –
קורס קידום אתרים, שבין כולם הייתי צריכה להחליט (לא אציין את שמותיהם של השניים האחרים).

השיקולים שלי בנוגע לבחירת מסגרת לקורס:

  • תקציב – עדין ידעתי שמדובר בקורס ולא בשנת לימודים, לכן, הקצתי תקציב ריאלי לעניין .
  • שעות לימוד – התעניינתי בקורס רציני ומקיף, כיוון שלקחתי את העניין ברצינות, לא הסתפקתי בסדנה חד פעמית שמסתכמת ב 9 שעות לימוד
  • חומר לימוד – התעניינתי בסילבוס, היה לי חשוב, שהתכנים של הקורס יהיו רלוונטיים לאותם הזמנים (עולם האינטרנט, הינו עולם דינאמי, צריך לדעת לא להירדם בשמירה).
  • המסגרת עצמה – היה לי חשוב, שאלך ללמוד במקום מסודר, בכיתה מסודרת. ובנוסף, שאותה המסגרת מתמקצעת במתן סדנאות וקורסים איכותיים (מלבד קורס קידום אתרים).
  • קול אנושי מאחורי הטלפון – שאקבל מענה אנושי, ברגע שאצור קשר.

את הסלקציה שלי אני ביצעתי..והגעתי למכללת דעת השרון

חוויה אישית מהקורס במכללת דעת השרון

  • תרגולים על ימין ועל שמאל
  • העברת חוות דעת על אתרים של תלמידים, וטיפים לשיפור אותם האתרים
  • מצגות מעניינות ופרקטיות (ממגוון רב של מרצים, כל אחד מתמקצע בתחומו).
  • במהלך הקורס פספסתי שיעור אחד-שתיים , ההנהלה האדמיניסטרטיבית, ישבה לי על הוריד , על מנת שאשלים את אותם השיעורים.
  • פרויקט גמר של הקורס– כל תלמיד היה צריך לקדם אתר מסוים (אם זה אתר שהקים במהלך הקורס או אתר קיים), והמטרה הייתה לקדם אותו לדף ראשון במנוע החיפוש גוגל.
    כיוון שהתפקיד שלי כשכירה, גרע ממני, שעות נוספות מטורפות..בפרויקט הגמר של הקורס לא הצלחתי לעמוד, ושוב ההנהלה האדמיניסטרטיבית של מכללת דעת השרון – לא ויתרה לי (קיבלתי מספר טלפונים ממנהלת המכללה באופן אישי, גם לאחר שהקורס הסתיים, שאני נדרשת לבוא ולהשלים את הפרויקט), אז השלמתי :)  (למי שמעוניין, קידמתי אתר בינלאומי ב google.com , בתחום הדיוור הישיר, האתר הגיע לעמוד 1 שורה 2+3).

שלא תחשבו, לחלוטין שיגעתי אותם, ואפילו התחכמתי בשאלות (מה אם?..ומה אם..? ונגיד שאם..?).

התקבלתי לקורס קידום אתרים של מכללת דעת השרון רק לאחר ראיון אישי, שהתבצע ישירות מול מנהלת המכללה (הגב' ורד חורי) , אם זכור לי נכון, הראיון ערך כ 35 דקות, והייתי צריכה גם בנוסף לעבור מבחן התאמה בכתב (יש מצב שתנאי ההקבלה השתנו..עדין עבר זמן).

אם זה לא יחס אישי…

טוב, אז כבר זה מה…והרבה זמן!

מה אני עושה היום?

כיום אני עומדת בראשותה של חברה מצליחה, iLevel , אנחנו מתעסקים בבנייה, עיצוב וקידום אתרים SEO.

רוצים גם? שאלות? בירורים?
אתם מוזמנים למלא את הטופס..

שם (חובה)

דואר האלקרוני (חובה)

טלפון (חובה)