03
 
						ספטמבר
					סרטון קצר וענייני על רשת התוכן של גוגל
מהי רשת התוכן של גוגל ?
רשת התוכן של גוגל, היא רשת רחבה , בה משתתפים אלפי אתרים. הרשת של גוגל מאפשרת לאתרים המפרסמים בה להשתתף במודלים שונים של פרסום באותם אתרים המשתתפים ברשת שלה.
התהליך הוא כזה:
מפרסם –> גוגל <–בעל אתר 
(גוגל משמש כמתווך בין המפרסם לבין בעל האתר) 
כל בעל אתר השותף ברשת, הינו חבר בתוכנית שנקראת, "גוגל אדסנס" ( Google Adsense), שהיא למעשה מודל התשלומים של גוגל לבעלי אתרים המשבצים פרסומות של גוגל באתר שלהם.
מה יוצא לך מזה?
- גוגל נותנת לך את האפשרות לפרסם את המודעה בחשבונות הדואר של משתמשי Gmail – חשיפה גדולה
 - גוגל מאפשרת לך לבחור ידנית באלו אתרים אתה מעוניין שמודעה שלך תופיע
 - חשיפה רלוונטית באתרים שהתוכן עצמו רלוונטי למודעה
 
Facebook comments:
	כן, כן... אני יודעת, קידום אתרים, קידום רווחים וקידום עסקים יכולים להשמע קצת כמו סינית (רק אל תבהלו).
	

