RedSEO בלוג קידום אתרים*

* = בלוג קידום אתרים למי שלא רוצה ללמוד קידום אתרים
שליחת ניוזלטר, דיוור ישיר

קרדיט: flickr.com gelle.dk

שלום!

שוב אני :) רציתי להודות לכם על הפידבקים החיובים של הפוסט הקודם שלי. פשוט כיף ! אין לי מילה אחרת לתאר את הרגשה. כמובן, שאם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים להשאיר אותן בתגובות, אני עונה ובכיף :) במיוחד למי שמחויב לתהליך, אני אפילו שמחה עד מאוד לעקוב אחר התוצאות שלכם.

אז ככה, לפני מספר ימים נתקלתי בשאלה באחת הקבוצות המובילות בפייסבוק לקידום ושיווק במדיה החברתית (טוב..אם אתם מתעקשים לקישור אז Amit Lavi – Social media observer), המדברת על האסטרטגיה לגיוס לקוחות חדשים – דיוור ישיר (שליחת ניוזלטר) , אחד מהגולשים ביקש המלצה טובה למקור מידע טוב, בו הוא יוכל לקורא על אסטרטגיה לדיוור ישיר, וכיצד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר–>> באותו הרגע נדלקה לי מנורה!! קולגה טובה שלי (בקרה הוא גם ידיד קרוב) פיתח פלטפורמה מעולה לשליחת ניוזלטר לעסקים. פניתי אליו, וביקשתי ממנו שיכתוב ל RedSEO פוסט אורח שיעביר כמה שיותר טיפים על השימוש בניוזלטר וכמה שיותר אינפורמציה. (נ.ב אמרתי לו שזה דחוף, ויש לו כמה ימים לכתוב את הפוסט..תשאלו אותו סיפור אמיתי).

"75% Of daily social media users said email is the best way for companies to communicate with them, compared to 65% of all email users"

according to a study by MarketingSherpa 2010

"Email marketers should look to Amazon, Tesco and Marks and Spencer for inspiration when planning their email campaigns, suggests research from the Internet Advertising Bureau.

Around a quarter of consumers cited one or more of the three big brands as those they’d ‘most like to hear from’ via email, citing easy navigation and simplicity as the biggest draw in emails from marketers."

research by the Internet Advertising Bureau.

מי מה ומו ??

הבמה עוברת ל אסף שטרן :

מערכת דיוור ישיר ככלי שיווקי לעסקים

כשם שאופה טוב זקוק לתנור וקערות, ונגר טוב זקוק לפטיש, מסמרים ומסור – בעל עסק זקוק לכלים שיווקיים טובים. אחד מכלי החובה הוא מערכת דיוור אלקטרוני.

מה זה דיוור אלקטרוני?

מערכת שליחת ניוזלטר, או בשמה הנוסף – מערכת דיוור ישיר, הנה מערכת המאפשרת משלוח של כמות מכתבים גדולה, עם אפשרויות תיזמון שונות. כמובן שלא מדובר במכתב נייר אלא במכתב אלקטרוני-אימייל.
מערכות אלה בעצם משחררות את בעל העסק מניהול ידני ומתיש של רשימות דיוור אינסופיות ומאפשרות לו ליצור הודעות עם פנייה אישית, סדרת הודעות, קבוצות דיוור, פילוחים שונים ועוד אפשרויות. וכל אלה בהשקעה מינימלית של זמן!

אז למה זה טוב?

  • כפי שכבר אמרנו-חיסכון בזמן. את הזמן שעד כה ביזבזתם במשלוח ידני אחד-אחד או בקבוצות קטנות, תוכלו להשקיע בתכנים איכותיים ובתכנון אסטרטגיות שיווק.
  • מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת לך לשלוח כמויות גדולות של מסרים במספר שניות. מעבר לכך, למערכות היותר משוכללות ישנן אפשרויות לתיזמון שליחה-למשל מספר ימים לאחר ההרשמה, יום לפני היומולדת וכדומה. מערכות אלה מאפשרות ליצור הודעה פעם אחת בלבד ולהגדיר את השליחה בהתאם לפרמטרים האישיים של הלקוח ומשחררים את בעל העסק ממעקב אחר תאריכים ואירועים.
  • בעידן שבו הפייסבוק ושאר רשתות חברתיות הפכו לכלי שיווקי, והמאסה מדברת בפני עצמה, תשומת הלב שמקדיש הלקוח לכל אתר מסתכמת בדקות בודדות. מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת ללקוח להשאיר כתובת דואר אלקטרוני ולקבל מידע בצורה מבוקרת וקבועה, ובעצם מעניקה לבעל העסק ליצור מערכת יחסים עם הלקוח, ולטפח אותו.
  • מכיוון שהקהל משאיר את כתובת המייל מיוזמתו, סביר להניח שהוא כבר מתעניין במה שיש לעסק להציע. כעת אפשר לבסס את מעמד החברה בעיני לקוחות פוטנציאליים, משימה פשוטה בהרבה ממרדף אחר לקוחות "סרק" שלא מתעניינים בנושא. תוכלו ליצור לכם קבוצות דיוור לפי פילוחים שונים ולנהל את הלקוחות לפי תחומי העניין שלהם.
  • ההפעלה של מערכות אלה היא פשוטה, לא דורשת ידע בתכנות, ולרוב אינה דורשת הורדת תוכנות. מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת ליצור הודעות מעוצבות, מנוסחות ומתוזמנות בהתאם ללקוח בצורה נוחה, פשוטה וידידותית, לשיווק העסק בצורה מיטבית.
  • דיוור ישיר הנו הדרך הזולה ביותר לעומת מדיות פרסום אחרות כמו טלוויזיה, רדיו ועיתונים ומשתלמת הרבה יותר בכך שהיא פונה לפילוח האוכלוסיה הרלוונטי ביותר לעסק.

לסיכום, בעולם המודרני, כאשר האינטרנט תופס מקום אינטגרלי בחיי הלקוחות והעסקים כאחד, מערכת דיוור ישיר יכולה לשמש ככלי שיווקי אידאלי למי שמחפש להגדיל את מאגר הלקוחות בצורה פשוטה, חסכונית בזמן ובעלויות.

חברים, הבמה חזרה אליי!

אני מקווה שנהנתם מהפוסט אורח של אסף שטרן, אם אתם מעוניינים לקבל עדכונים נוספים מהפעילות של אסף שטרן ברשת, אתם מוזמנים להצטרף לעמוד המקצועי שלו בפייסבוק- -> בקליק קטן כאן!

בנוסף, אשמח להפנות אתכם להירשם לסדרת טיפים  לשליחת ניוזלטר של אסף, אתם צריכים להגשת לאתר http://www.sendmsg.co.il/ , שם יש טופס עם הכותרת "קבל טיפים בחינם" , תצטרכו להשאיר את הכתובת מייל שלכם. תאמינו לי , אחלה טיפים, שכן נותנים ערך, וכן ייסעו לכם להגיע לתוצאות מקסימליות בקמפיין ניוזלטר שלכם.

יאללה, ביי!

נ.ב אני בטוחה שבמהלך הקריאה, צצה לכם השאלה, האם שני משתמשת בפלטפורמה של אסף "שלח מסר"?, אז התשובה היא , כן! בטוח! למה לא?? היא מעולה, ונוח לי להיעזר בה לקמפיינים שאני מנהלת ברשת.
שאלה נוספת, שאני בטוחה שצצה, האם שני מקבלת עמלה ? התשובה היא, לא! אני באמת רוצה שתלמדו להשתמש בפלטפורמה מעולה ונוחה, שאם תשתמשו בה נכון, הבטחה שלי, כן תגדיל לכם את המכירות, בכמה?? זה כבר בידיים שלכם.

נ.ב אם לא הצטרפתם עדין לעמוד המקצועי שלי בפייסבוק –> RedSEO קידום רווחים באינטרנט , אתם מוזמנים להצטרף, אשמח לראות אתכם שם :) בדרך אני מפיצה שם כתבות מעניינות מהעולם הגוגליסטי והפייסבוקי בו אני חיה :)

נ.ב אם יש לך שאלות, או תגובות לגבי הפוסט אורח של אסף, נשמח אם תשאירו אותן בתחתית (ממש מתחת לפוסט), ואסף ואני נענה עליהן כמה שיותר מהר.

 

Facebook comments:

הוספת תגובה