RedSEO בלוג קידום אתרים*

* = בלוג קידום אתרים למי שלא רוצה ללמוד קידום אתרים
20
ספטמבר

רציתי לחבר פוסט מהיר על ביטוי די שכיחים בעולם הקידום האורגני  שבטח יצא לכם לשמוע או לקרוא עליו בחצי האוזן ממקדמי אתרים SEO.
אז רק בכדי שתכירו את המושג, והתמונה תהפוך להיות ברורה, ושהסינית תהפוך לעברית ועוד הגיונית! :)

קידום אתרים On Page

קידום אתרים שמדבר על כל הפעולות שצריכות להתבצע בתוך בדף עצמו למטרת קידומו במנועי החיפוש. אם תקפידו על פעולות נכונות בעמוד עצמו, גוגל בהחלט יפרגן לכם!

  • ההיררכית אתר נכונה – למרות שאנחנו מדברים פה על קידום דף באופן פרטני, תכנון ואפיון אתר לאחר מחקר מילות מפתח מקדים (וכמובן מחקר באופן כללי) הינו גורם חשוב ביותר ומשפיע בתהליך קידום האורגני.
  • כותרת העמוד Title "מארחת"- הגדרת כותרת ייחודית לדף אותו אתם מקדמים, נסו להיות ייחודים ובהחלט לצאת מהקופסה, מה שכן, ייחודיות ייחודיות – לא לשכוח לציין את מילת המפתח בכותרת ( עדין צריך לחשוב פה קידום, כי אם לא , זה פשוט לא עובד! ), עד 60 תוים.
  • Meta tags תגיות מטה "מארחת" – הגדרת מילות מפתח ממוקדות לדף אותו אתם מקדמים + הגדרת תיאור קצר ושיווקי (המלצה אישית: עד 15 מילים!) .
    למה "מארחת" אתם שואלים? גוגל מציג את המארחת שלכם באינדקס תוצאות החיפוש שלו, "המארחת" בדומה לכל "מארחת" במסעדה מזמינה את הגולשים להיכנס פנימה אל תוך האתר. אעשה שנייה ערבובייה עם הסעיף הקודם של כותרת העמוד, כלומר: "כותרת + תיאור" = "מארחת" , הנוסחה המנצחת שלכם.
    טיפ אישי ממני: השקיעו תשומת לב רבה בהגדרת ה"מארחת" שלכם, אני אפילו הייתי ממליצה לשכור קופירייטר מקצועי לשם הפעולה.
  • אופטימיזציה לקוד האתר – א. עמידה בתקן W3C (יש צורך במתכנת בשביל פעולה זו, אני אישית לא יכולה לבצע את הפעולה באופן עצמאי – אתם מוזמנים להיכנס לקישור הבא validator.w3.org/ ולקבל תמונת מצב בנוגע מבחינת תקניות העמוד שלכם) ב. שימוש במאפייני כותרת ראשית, כותרת משני וכו' H1, H2, H3..H6 , במאפיין alt לאובייקטים גרפיים, title להפניות..ועוד
  • צפיפות מילות מפתח – סעיף שבימים אלו יש עליו ויכוח חם בקרב קהילת המקדמים האורגנים. יש האומרים שכבר סעיף זה נקבר לפני מספר חודשים..אם אתם שואלים אותי? אצלי הוא חי, נושם ומככב יפה. אני עדין מאמינה בו, אצלי זה עדין עובד, ועובד יפה. השתדלו שמילת המפתח, אותה אתם מקדמים תופיע בצפיפות של 5%-7% מיחס הטקסט, נשמע Too Much, חברים זה עובד!
  • קישורי wiki – על קצה המזלג, קישורים פנימיים בתוך האתר, בדיוק כמו באתר ויקיפדיה שאנחנו כל כך אוהבים ומכירים. תנו "לזחלנים" של גוגל את האפשרות "לטייל" בזרימה נכונה באתר שלכם.
  • הבלטות, גודל פונט, צבעים – אומנם מנועי החיפוש פועלים על פי אלגוריתם, אבל! הם למדו ש:
    הדגשה = BOLD משמע, טקסט חשוב יותר, צבע אדום= משמע, טקסט חשוב יותר, צבע אפור = משמע טקסט פחות רלוונטי ,  פונט גדול= כותרת
  • מיקום קישורים – מקמו קישורים שאתם מעוניינים שיקבלו תשומת לב מיוחדת, כמה שיותר בחלק העליון של העמוד, אם זאת קישורים פחות רלוונטיים, מקמו בחלק התחתון של העמוד.
  • כמובן שתמיד יהיו עוד גורמים…

Facebook comments:

3 תגובות על ”קידום אתרים On Page“

  1. שמוליק כתב:

    תודה על הפוסט המצויין וחג שמח :-)

  2. admin כתב:

    בשמחה חג שמח!
    ואם יש שאלות, אני כאן!

  3. Daniel כתב:

    נחמד מאוד.. יכול לתרום למקדמים מתחילים

הוספת תגובה